Tuesday, February 14, 2012

आधुनिकरन सगै बदलिदै गएको मायाको दौडान

आज प्रेम प्रणय दिवस happy valentine's day सबै मेरा मायालु साथी आफन्त


लेखन मन लाग्यो प्रेम सम्बन्धी दुई शब्द प्रेम भनेको स्वच्छ रुप मा पवित्र मन बाट निस्कनु पर्छ बच्चा आमा बुवा साथीभाइ भन्दा पनि आज कम्जोर बन्दै गैरहेको युबा युबती बिच को प्रेम प्रसँग कोत्याउन चाहन्छु ,आस्था रुदै केही महिना अगी म सग आएर भनी 'मेरो त ब्रेक अप भयोनी यार ' मैले सोधे किन के भयो र त्यस्तो ? "मा तलिम को लागि केही दिन बाहिर गएकी थिए तालिम सकेर फर्कदा सम्म ठिकै थियो आएर फोन गरे राम्रो रेस्पोन्स गरेन सम्झे बिजी थियो भोली बेलुका साथी सग को ग्यादरिङ्ग मा मलाई लिन पुग्यो बाइक मा चदेपछि नाना थरी सन्का उपसन्का गरेर आरोप लगाउन थालयो ,घर को गेट मा ओर्लैदै गर्दा भन्यो अब हाम्रो सम्बन्ध यही सकियो आइ एम नट ह्यपी विथ यू " तेस्दिन बाट कुनै contact छैन , किन रुन्छेस आस्था त्यस्तो सन्कालु लाई सम्झेर तेस्ले तलाई माया गरेकै थिएन तेसैले त सन्का गर्‍यो ,शुसिल मेरो भाई उस्को अनुहार मलिन देखिन्छ नखुलेको आकाश जस्तो पनि बर्षन लागेको कालो असाद्यै राम्री रहिछे प्रेमिका , सानु डिस्कश् परेको थियो रे sms को रेस्पोन्स छैन फोन पनि उठौदिन , विश्वाश रहेनछ ९ महिना लामु प्रेम को डरै रहेछ relation छुत्ने हो कि भनेर ,कम्जोर डोरिले बाधियेको सम्बन्ध भित्र को स्वरुप हो यो ,, दिन अर्की साथी ले फोन गरेर म सग सल्लाह मागी " मेरो प्रेमी ले म सग सेक्स को लागि प्रस्ताप् रख्यो म के जवाफ दिउ ?"के विश्वाश छ तलाई उस्प्रती ? सचिकै तलाई उस्ले माया गर्छ त ? तिमी हरु बिच मा माया र विश्वाश को साङ्लो दरिलो छ उस् प्रती भारोसा छ भने सेक्स केही होइन त्यस्को आनन्द ले तिमी हरु को प्रेम मा थप् उर्जा थप्छ तर स्वार्थ को अलिकती पनि सिर्का हरु ले छोयो भने तेस्ले भयन्कर रुप लिन सक्छ , माया मा सेक्स हुन्छ तर सेक्स मा माया नहुन पनि सक्छ विवाह को लागि सेक्स जरुरी छैन , छ केबल स्रदा ,बिश्वास र भरोशा ,माया व्यबहार मा हुनु जरुरी छ अर्को सत्य कुरा अफुलाई मन पर्ने मान्छे सग समय बिताउन घुम्ने चाहना राख्नु स्वबबिक हो ,तर जस्तो सुकै आधी बेरी आएपनी पवित्र माया बिछोड हुन सक्दैन तर सिर्सिरे बतास ले पनि उडैदिन्छ ,कम्जोर र विश्वाश रहित माया लाई , आजका गीत संगीत मा सुन्न पाईन्छ कम्जोर माया का गाली अनी गुनासो हरु बन्दै क्ग्ग कम्जोर प्रेम को प्रश्फुतित ,

No comments:

Post a Comment